ExcellentConsultancy

Interim recruitment

Tijdelijk handjes nodig? Of wil je hulp bij het opzetten van jou eigen recruitementfunctie?


Tegenwoordig is het zoeken en behouden naar talent een multidisciplinaire aangelegenheid geworden. Je moet onder andere bedreven zijn in gesprekken voeren, administratief punctueel, ict vaardig, speurneuskwaliteiten en marketing vibes hebben.   Onze interim recruiters beheersen de kunst om in korte tijd jouw organisatie zich eigen te maken en gedragen zich als een van jouw collega's. 


De voorbereiding

Nadat wij met elkaar in contact zijn getreden maken wij op basis van gesprekken en andere vormen van informatievergaring een analysen van jouw organisatie en vraagstuk. Deze analyse en vraagstuk worden met jou verfijnd. Op basis daarvan maken wij een planmatige aanpak, zo nodig met fasen. Wij beoordelen welke van onze interim professional de beste is voor deze opdracht en stellen deze aan jou voor. Vaak heeft deze interim recruiter al een rol bij het maken van het plan van aanpak.  Heb je voldoende vertrouwen? Dan ontvangen wij graag jouw akkoord en gaan wij aan de slag.


De uitvoering

Voorzien van onze aanpak , zal onze interim recruiter zich razendsnel in de materie en jouw organisatie vastbijten. Overleg is 'key'. Jullie willen weten wat onze interim recruiter doet en wat de vorderingen zijn. Wij willen zeker weten dat we op de juiste koers zijn en daar waar nodig bijsturen. Wil je de opdracht gefaseerd uitgevoerd hebben? Of wil je na een bepaalde fase wachten? Alles kan bij ons.


De evaluatie

Zijn alle fasen van ons plan van aanpak doorlopen? Dan volgt de  evaluatie. Dat zal geen verrassingen (moeten) hebben, aangezien wij tijdens de uitvoering van de opdracht met regelmaat overleg hebben met elkaar. Toch is het goed om te evalueren. Voor ons het het uitermate belangrijk om te weten of de opdracht naar volle tevredenheid is uitgevoerd.